17-03-12, L Ö R D A G

What a night! Drömde jättekonstigt i natt. Drömde att jag skulle på läger, och blev jagad av massa fyllegubbar, sedan helt plötsligt låg jag och skulle ha sex med en killkompis, men precis innan han skulle få in den sa han "Nej, jag vill inte vara din kompis med extra lång arm". Wtf? Jag fattar ingenting! :P

Men, men det ger sig! Nu ska jag ut på promenad med min kära mamma. Ledsen att säga det, men egentligen orkar jag inte. Dock lovade jag henne igår så jag får ju faktiskt ta och göra det. Efter det får jag få tummen ur och plocka lite på mitt rum, annars kommer det se ännu värre ut i natt när jag kommer hem. Icke bra!

Vad ska ni göra idag då? :)

Tack och lov så är i alla fall snön borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0