13-03-12, T I S D A G

Jag är helt slut va?! Hade ett sånt stort bråk i natt! I alla fall i drömmen. Bråkade som bara fan med en kompis, ett bråk som jag tror på ett sätt behövs men jag fruktar inför den dagen det kommer. Usch, och jag var så himla arg på hennes mamma med, var arg när jag vaknade och det tog ungefär tio minuter innan jag insåg att det bara varit en dröm. Uscha!

Ska alldeles strax börja bege mig till bussen. Är så gott som klar, så jag behöver inte stressa något (säger jag nu, blir säkert stress ändå). Vi skulle ha lite datortid idag, för att fila på cv och så, kanske blir det att jag slänger in ett blogg inlägg under dagen med. Vi får se! Take care :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0