11-03-12, S Ö N D A G

Gårdagen var jättelyckad! Det var god mat hos faster, mycket prat och så vidare. Sedan när jag och syster drog hem till polarn som fyllde år. Och även det var jättelyckad. Blev inte speciellt berusad, dansade hur mycket som helst och vaknade helt utvilad och inte det minsta bakis. Det är så skönt att inte känna av festen dagen efter!

Men jag är väldans söndagsseg i alla fall, ni vet så som alla söndagar känns - sista dagen på helgen, man vet att man ska upp dagen efer. Så nu ligger jag bara i sängen och kollar på Private Practice.

Ligger dessutom och funderar på vad jag ska börja skriva på. Har fått önskemål om att dagligen ha något inlägg på 2000 tecken. Men vi får se... hmmm :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0