04-03-12, S Ö N D A G

Idag jäklar! Idag ska jag träna! Och nu struntar jag i min tå. Jag måste börja träna igen! Haha! När jag var i provrummet och testade klänningen jag la upp igår syntes det att jag gått upp i vikt. Visst - nu kanske någon tänker att jag kan behöva det eller så. Men så länge inte jag är nöjd med mig själv så bryr jag mig inte så mycket om vad andra tycker. Jag brukar pendla på 10kg (fattar inte hur det kan vara sådan skillnad) och brukar vara på den nedre delen oftare och den lite övre typ när jag har mens och grejer, men då har jag väl börjar vara på den övre delen lite mer kontinuerligt.

Tro inte att jag ska börja banta eller så! Det kommer jag inte. Ska bara se till att komma till Friskispassen och dra ner på mitt coladrickade! Så kommer jag nog vara nöjd snart igen. ^^, Jag vet ju att jag har en ganska fin kropp - eller det är vad jag fått höra i alla fall. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0