03-03-12, L Ö R D A G

Blir alltid lika glad över kommentarer - speciellt när det är snälla sådana! :D Tack så mycket Falk! ;) :D

Idag bjuds det på släktkalas, nere i Varberg. Så det blir nog jättekul! Småkusinerna börjar bli stora och imorgon är det minstingen som fyller år. Tror han blir 8, har för mig det. Gud vad pinsamt om jag skulle gissa fel. :P Men hur som helst så har han blivit stor!

Så nu kommer det stora frågan - vad tusan ska jag ha på mig? :O Jag vet att jag ska ha de nya skorna med snörning. Men till det då? Hmm... Får se - har någon timme på mig att bestämma mig. Och innan dess ska jag ha badat fötterna, bloggat mer och sett på gårdagens Big Brother. Trodde aldrig jag skulle följa det programmet. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0