Virkning

När jag var på lägret fick jag lära mig virka igen. Har inte virkat sedan jag gick på högstadiet och då tyckte jag inte det var jättekul. :P Nu håller jag på med ett pannband, det ser lite misslyckat ut, men det är det görsta jag virkat så jag får väl ha lite överseende antar jag. :P Är sugen på att virka mig en snodd, men jag har ingen aning om hur mycket eller vad för sorts gard det funkar bäst med. Någon som vet och har något tips?
 
När jg hade syslöjd och jag frågade min lärare varför vi skulle lära oss virka sa hon att jag en vacker dag (eftersom jag klagat mig igenom det) sa hon att jag en vacker dag skulle uppskatta det. Men jag trodde självklart inte på henne. Virkning var ju det tråkigaste som fanns. Men ja, undrens tid är ännu inte över. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0