Jag är inte bitter

Eller jo, lite. Konfirmanderna är ganska jobbiga i år. Men jag ska vara tålmodig. Kanske ska förklara lite hur vi har det här.

Eftersom vi är så många på lägret här och det är svårt att lära känna alla ordentligt har vi smågruppen som vi kallar familjer. Då är vi äldre faddrar (typ jag och mina jämngamla vänner här) är föräldrar, faddrar som är lite yngre är storasyskon och konfirmanderna är våra barn. I dessa familjer gör vi olika saker typ under gemensamma aktiviteter, vi har även egna lektioner och dyl.

Idag på vår lektion då vi hade bibelläsning kom vi in på frågan Sprängs hjärnan om man håller inne sina nysningar? För er som inte vet, nej - hjärnan sprängs inte. Och detta visste inte konfirmanderna, så då tyckte de att jag skulle vara försökskanin. Visst det låter kul, men jag var lite grinig när de sa så. Får väl skriva av mig här på ett snyggt sätt. Och jag ska försöka få lite bilder, men det är lite tight med tid. Men ska försöka. :) Puss på er :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0