29-06-12, F R E D A G

Idag har jag lite att göra, eller så lite är det väl inte, men ja, det finns saker att göra. Ska få städat lite, för senare ikväll kommer det lite folk och vi ska ha det trevligt innan konfirmationerna i helgen. Och eftersom jag inte har fått mina pengar från f-kassan än blir det en nykter kväll för mig.
 
Det har varit många tankar och funderingar på mycket den senaste veckan. Och det var därför jag kände att jag behövde skriva av mig på det sättet jag gjorde igår. Det är många saker som kommit upp till ytan, jag har berättat saker för vissa personer som jag inte trodde jag skulle berätta. Men allt kommer att lösa sig, det kommer att bli bra. Till slut.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Finns här för dig!

Svar: <3
Anna

2012-06-30 @ 10:49:10
URL: http://josfinee.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0