24-06-12, S Ö N D A G

Om ungefär 24 timmar åker vi hem. Det är alltså sista dagen idag. Det är väldigt blandade känslor och jag vet inte riktigt vad jag tycker. Stämningen på lägret är nu helt underbar. Konfirmanderna är asgoa, faddrarna är asgoa. Det är ingenting jag egentligen kan klaga på. Men det ska ändå bli skönt att få komma hem. Jag saknar min säng och jag vill kunna se på Fringe, haha tönt, jag vet. xD
 
Nu under förmiddagen har vi alla faddrar planerat inför kvällens spex. Jag är verkligen astaggad inför det och hoppas och tror det kommer att bli askul! Ser verkligen fram emot det. Nu ska jag ladda min kamera och sedan blir det lunch. Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0