21-06-12, T O R S D A G

Äntligen har det blivit fint väder här nere i Falkenberg! Visserligen ska det börja regna imorgon är det sagt, men det är skönt att det blivit lite sol. Alla har varit mycket gladare, de har haft saker att göra på fritiden och lektionerna har inte verkat så himla jobbiga.
 
Idag har jag legat och njutit av solen. Dock blev jag rastlös ganska fort, och jag tror det blev lite jobbigt när jag visste att folk tittade. Får väl ligga och pressa när jag kommer hem sen. :P Nu blir det i alla fall duschen. Köpte mig en ny deodorant som jag skulle testa nu på lägret, en spraydeo. Men den var hemsk! Det känns som att jag svettas mer än vanligt och jag behöver spraya mig typ 3 gånger om dagen för att det typ försvinner eller något. Inte bra, inte bra! Men som sagt, nu blir det duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0