14-06-12, MIN FÖDELSEDAG

Go shawty, it's your birthday
We gonna party like it's your birthday
We gon' sip Bacardi like it's your birthday

And it is! Dock ska jag skippa Bacardin idag då jag inte bör dricka alkohol just nu. (Nej jag är inte gravid, jag äter mediciner för tillfället) Detblir en lugn dag med familjen, ikväll blir det limeglazerad kycklingfilé. Mumma! Jag har trott hela tiden att jag ska få en av Jamie Olivers stekpannor idag av mamma och pappa, det är i alla fall vad de har sagt, men så verkar inte fallet vara. De har beställt någonting, men det har inte kommit fram än, så kommer det imorgon så får jag det inte förrän efter lägret. Waaaa! Haha! Men jag är glad ändå! Kommer få någonting välbehövligt av min syster. Vi brukar inte berätta vad vi ger varandra, men hon frågade om jag kunde hjälpa till med presenten till mig för att hon hade lite risig ekonomi. Söta syster! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0