10-06-12, S Ö N D A G

När jag vaknade förut tänkte jag att jag inte skulle orka blogga någonting idag, och egentligen orkar jag inte det. Men jag får hålla mig tillräckligt vaken och pigg för att visa er hur jag såg ut, vad jag fått och berätta hur trevligt det var! För trevligt var det!

Det började i fredags med middag på Jensens Böffhus. Jag ahr aldrig varit där tidigare ocht yvärr är jag lite kluven om jag vill dit igen. Visst maten var god och tjejen som serverade oss var trevlig. Men det var någoting som saknades. Vet inte vad, men jag ångrar inte att vi åt där. Avslutade vår trerätters med en ordentligt god chokladmousse! Det hade nog varit för den jag kommit tillbaka för. ;)

Igår hade vi förfest hemma hos mig för att sedan dra ut. Vi hade bjudit typ 15 st eller något, men i slutendan var vi 8 samanlagt. Fem av oss drack alkohol och skulle dela på mat räknat för ~20 personer och en bål på 7,5 liter + egen dricka. Inget av det tog slut! (Men det gjorde inte mig någonting när jag fick kycklingpaj när jag vaknade) Vi satt och tjöta, lekte ölspel och hade jättetrevligt! :)

Sedan drog vi ut. Efter lite diskussioner blev det att vi drog till Excet. Där dansades det en del, vi tappade bort varandra, det blev lite kaos, och sen drog vi vidare till Bryggeriet. Där var det också trevligt! Fan vad jag säger att allt är trevligvt. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0