08-06-12, F R E D A G

Den här dagen började inte bra, den började inte bra alls tyvärr! :( Vaknade och hade förbaskat ont i armen, kändes sm att hela armen skulle gå av. Sedan när jag går inte och kollar efter mina skattepenga - tro fan att de inte kommit då! Och jag kan inte se när de ska komma. För pappa ska dem komma på måndag, men jag behöver dem nu, till ikväll och imorgon! Jävla baj! Jag vill egentligen inte låna mer pengar av mamma och pappa, men det kommer jag behöva. Buhu! Är redan skyldig dem massa. Men jag hoppas och ber till Gud att de kommer in efter lunch, annars är jag ganska skrewd.

Kommentarer
Postat av: fiia

Det löser sig alltid gumman, du är ett av födelsedagsbarnen så du är den sista som ska oroa sig :*<3

2012-06-08 @ 10:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0