07-06-12, T O R S D A G

Och idag ska jag försöka att vara produktiv! Detta trots att min mage värker av nervositet, och kroppen känns tung för att jag inte är helt frisk. Kan det vara så att jag är så himla spänd inför firandet? Usch det hoppas jag inte! Det ska städas, det ska handlas, gå till läkarn (där av nervositeten, nu åker staven!), det ska hållas kontakt med Tilda om vilka hon vet kommer och inte kommer. Dessutom tänkte jag ta bild på det jag ska ha på mig idag, för de lär jag inte hinna varken imorgon eller på lördag. Då räcker det med att jag visar sminkningarna.

Mycket ska hinnas med, och nästa vecka åker jag på läger. I år åker jag dessutom en dag tidigare. Men, men, en vecka i taget. Det är mitt förbannade planerande som kommer få mig att gå in i väggen en vacker dag. Nu blir det toalettstädning. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0