01-06-12, F R E D A G

Vad chockad jag blev nu när jag såg att det var juni. Haha, tänkte inte alls på att det var sista maj igå. :P Men, men. Igår hann jag inte skriva så mycket, så det får bli idag istället. Vet inte hur mycket jag hinner skriva idag heller, vi får se!

Idag vaknade jag av att telefonen ringde, "fan", tänkte jag, "vem är de tosm ringer nu?". Det var inget nummer jag kände igen, så jag tog till min piggaste röst (gjorde ingen större skillnad) och svarade. Då ringde de från Omvårdnadsenheten här i kommunen och för att dra en lång historia kort - jag ska på anställnigsintervju på måndag! Som personlig assistent kan man säga. :) Awsome!

Så då passar det jättebra att mamma, Jenný och jag ska till backaplan om en dryg timme! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0