Wen?

Nu har jag bestämt mig för att jag ska gå tillbaka till mitt blonda hår. Mitt blonda hår och dessutom ha lila slingor i det igen. Men detta kräver verkligen att jag vårdar håret. Jag vet inte hur mycket ni ser på TV, men idag har jag sett reklamen om "schampoot" Wen, typ tre gånger och jag funderar på om man borde testa det. Eftersom schampoo har sulfater i som inte är bra för håret så kom Chaz Dean på ett sätt att tvätta håret utan sulfater och starka rengöringsmedel. Det kostar viserligen 400 spänn, för fyra produkter, vilket inte är mycket egentligen, men jag vet inte.. Ska fundera lite mer på det!
 
 
Bildkälla

Kommentarer
Postat av: Josefine

Börja använda Joicos K-pak serie istället. "Frisörshampoo" som det så fint heter. Det använder jag efter all blekning i mitt hår, och det blir verkligen som nytt. Kan rekommendera det. Vet inte hur mycket man ska lita på Wen, men prova det du vill.. Och gillar du inte Joico om du bestämmer dig för att prova kan jag köpa det av dig så har du inte förlorat nåt på't :)

2012-07-15 @ 20:45:57
URL: http://josfinee.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0