Värmeslag

Gud i himmel vad varmt det är! Fast egentligen inte, det blåser kallt som tusan, med graderna är uppe i skyarna, eller i alla halvvägs. Höll på att svimma av värmeslag nu när jag kom hem. Usch, inte okej! Men nu har jag bytt om till pyjamasbyxor (mina tunna mjukisbyxor är i tvätten) och ska strax tvätta av mig sminket så ska jag andas lite med en skål nudlar och se på MasterChef Australia. :D
 
Såg sista avsnittet av Lost igår. Alltså det här med känslor är inte min starka sida, inte att hålla dem i schack i alla fall. Lipade som en liten unge när jag såg på det. Tyckte dock att det slutade bra. Måsga säger att de tycker Lost blev för långdraget när det blev sex säsonger, och jag höll med om det när det kändes så när det bara gick en gång i veckan. Det var liksom svårt att hänga med, men nu när jag såg avsnitt efter avsnitt håller jag verkligen inte med. Det behövde hända saker som gjorde det så spännande, hade de kommit ifrån ön redan efter andra säsongen hade det varit väldigt obvious. Men ja, nu ska jag slappa. ;D
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Är det så varmt hos er? Har ni sol också? I denna delen av staden är det molnigt (ser nästan ut som att det ska regna) och 19 grader, när det inte blåser. Man måste ha någon tjockare kofta/tröja på sig :)

2012-07-23 @ 15:46:05
URL: http://josfinee.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0