Trött som tusan - eller?

Fram till middagen förut var jag så trött att jag tror jag kunde sova till imorgonbitti. Efter middagen hade jag massa energi över - så klart. Så vad gjorde jag? Jo jag städade rummet (vilket ännu en gång behövdes, får se hur länge det är rent) och nu är jag fortfarande pigg. Urk. Haha!
 
Och för tillfället blir inte kvällen bättre för att min telefon är fullkomligt efterbliven. Jag har 4,64 mb kvar på internminnet, jag behöver 5 mb för att lyssna på musik. "Släng lite appar då" tänker ni säkerligen då, men då vill jag bara poängtera att jag har två appar som inte var installerade på telefonen från början, två appar jag kan slänga som utgör ungefär 3 mb. Och dessa två kan jag inte slänga då det är ett antivirusprogram och en app killer. Så jäkla skönt att jag har lite jobb nu, då kommer jag förhoppningsvis snart kunna köpa mig en ny telefon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0