Söta drömmar - Susan Mallery

Boken Söta drömmar handlar om den berömda pianisten Claire Keyes, hon har vid 28 års ålder aldrig haft ett förhållande, karriären har satt stopp för både familj och vänner och detta har kommit till att påverka relationen hon har till sina två systrar. När plötslig en dag den yngsta systern Jesse ringer och ber Claire komma hem och ta hand om Nicole som är sjuk förändras allt. Hon får träffa den sexige Wyatt som verkar vara en sann dröm trots att han envist påstår att de båda kommer från olika världar och Clair får veta hur det är att vara en "vanlig normal människa".
 
Till en början blev jag bara arg när jag läste. Personerna i oken var så elaka mot varandra och ga inte varandra en ny chans och ja... det blev för mycket för mig. Jag kunde knappt läsa ett kapitel i taget för att ilskan blossade upp. Men allt eftersom jag lyckades ta mig igenom de jobbiga bitarna kom jag till att tycka bättre om boken och dess karaktärer. Det är en väldigt känslofylld bok och man kan verkligen leva sig in i Claires liv och hur hon har det trots den stora berömelsen. Nu när jag läst ut den vill jag inget hellre än ha en uppföljare för att se vad som hände med systrarna Keyes.
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, jag undrar om du har kvar Söta drömmar och kan tänka dig att sälja den? Har letat efter den ett bra tag och den verkar vara svår att få tag i då den är slut i lager hos Harlequin.

Mvh,
Malin

2013-07-11 @ 19:14:22
Postat av: Malin

Hej, jag undrar om du har kvar Söta drömmar och kan tänka dig att sälja den? Har letat efter den ett bra tag och den verkar vara svår att få tag i då den är slut i lager hos Harlequin.

Mvh,
Malin

Svar: Jag är ledsen, men har lånat den av en kompis så den är inte min. "/
Anna

2013-07-11 @ 19:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0