Ny telefenon????

Ja, vad för telefon är det nu jag är sugen på? Kollade lite igår och har sedan jag fick wildfiren känt att Samsung Galaxy SIII vore rätt, men jag har inte råd att lägga 6000 kr på en telefon (om jag skulle köpa den kontant) eller 500 kr i månaden för abonemanget och telefonen (då ligger inte mina ringkostnader med).
 
Istället kollade jag på SII:an, och även där kände att den var lite dyr, gick över till Galaxy ace 2 istället och kollade på recensioner och grejer. Men den hade fler negativa recensioner än positiva så det känns som att den är utesluten. Då gick jag tillbaka till SII:an, ett par kompisar tycker jag ska ta SIII istället då den är nyare, men då kommer vi tillbaka till priset. Med SII blir det inte mer än 300 kr samanlagt både med abonemanget, telefonen och ringkostnaderna. Detta är dock om jag kan lägga till telefonkostnaden på det abonemanget jag redan har istället för att byta.
 
Det ser änna ut som att jag gjorde ett smart val förra året genom att lägga till surf då: jag har 1GB urf för 98 kr/mån, och ska jag ta liten surf (som det heter) ger 0,5GB surf för 99 kr/mån. Så jag vill definitivt ha kvar det abonemanget jag har nu! Men ja... jag få besöka en Teliabutik och kolla med den hur det funkar och så. Pappa måste följa med - han har mer koll på saker och ting än jag - så vi får se om vi hinner tll Backaplan idag eller om vi tar det imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0