Nagelbilder

Jag vet inte om det bara är jag som tänkt på det, men nu som följer nagelbloggar (de bloggare som gör gele/akrylnaglar) har ofta bilder med väldigt oljiga bilder. Jag vet ju att man ska ha olja på naglarna efter att man byggt på naglarna, men jag tycker inte det är så jäkla snyggt när fingrarna ser så vansinnigt oljiga ut på bild. Eller är det bara jag?
 
Jag menar -  de ser feta och läskiga ut när de är glansiga ja... ni fattar vad jag menar?! Vad vill jag då komma med det här inlägget? Jo - sedan när jag börjar göra naglar ska jag fota naglarna innan jag masserat olja på dem. För att slippa det glansiga och jag tycker det ser lite mer professionellt ut när naglarna och fingrarna är rena och fina. Vilket min kära vän lyckats ganska bra med trots att jag hade olja på mig när bilderna togs.
 
Bildkälla: En kompis till mig gjorde naglarna och
fotade dem. Vet inte om hon vill bli nämnd så vill
du det, säg till. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0