Förvaring

Om jag kommer in i stan till måste jag göra om i mitt rum, inte från scratch med ommmålning och grejer, men jag måste möblera om! Ska ta bort soffan, för den är inget annat än i vägen, tar plats och det ligger bara kläder där, och istället ska jag ha en klädställning där, att ha klänningarna på, och sedan har jag suktat efter MALMbyrån med spegel på i typ 1,5 år eller någonting sånt. Och när jag ändå tittade på IKEA's hemsida hittade jag grejer från SKUBB-serien som jag ville ha. Skolådor, tvärrkorgar, och lite andra förvaringar.Och självklart går allt i lila. ;)
 
Jag har dock inte lyckats bestämma mig i fall jag vill ha en vit byrå eller om jag vill ha björkfaner.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0