Detta med sexpartners...

Waaa, jag är helt mållös! Jag skulle ha gått och lagt mig för en timme sedan, men nu måste jag skriva av mig, annars kommer jag aldrig kunna somna.
 
Jag har pratat med en kille på nätet någon vecka nu, asgoo och trevlig kille absolut inget fel på honom, trodde jag. Nej det är inget fel på honom, men hans åsikt om en punkt har fått mig att bli helt tyst och helt mållös! Shit alltså!
 
Vi började prata om sex på första dejten, helt ofarligt vi hade samma åsikt om det, men sedan frågade han hur många killar jag varit med, och jag känner såhär: för min egen del är antalet för stort, det hade det varit vare sig det varit 3 st eller om det varit 50, men har någon annan samma antal kan jag inte bry mig mindre. Vilket jag sa till honom, men han envisades och ville veta det exakta antalet. Och till slut gav jag med mig.
 
Detta antal tyckte han var på gränsen till för många, vilket för mig kändes eftersom ja... skit samma, det kändes i alla fall. Men när jag sedan får veta hur många han varit med ser jag att han varit med mer än dubbelt så många. Vilket han tyckte var helt okej. "Jag vill inte ha en flickvän som varit med 50 pers" sa han. Nej, ingen vill väl ha en partner som varit med många, men vad är det som gör att en tjej ska vilja vara med honom då? Varför är det mer okej att han varit med massor jämfört med att en tjej har varit med lika många. Åhhhh, sånna konservativa åsikter gör mig så himla arg, visst alla får tycka va de vill, men i detta fallet kunde han inte ens motivera till varför det var mer okej för honom. Eller mer okej för vilken kille som helst. Shit allstå! Jag blir verkligen arg. :O
 
Vad tycker ni: Är det mer okej för en kille att ha haft sex med 50 olika personer än om en tjej har det?
 


Kommentarer
Postat av: Hjälte Björkdahl

Ingen skillnad.

2012-07-23 @ 08:53:51
URL: http://hjaelte.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0