29-07-12, S Ö N D A G

Det tar på krafterna att festa. Även om jag inte drack jättemycket eller kom hem speciellt sent igår så är jag helt utmattad idag. Haha! Men har tack och lov inte behövt stå ut med någon baksmälla. :D Däremot tror jag att min stationära dator börjar bli med åren kommen. Nu går den jättelångsamt, detta trots att hårddiskarna är långt ifrån fulla. Pappa har hållt på och försökt få den att göra som den ska men det har inte gått någe vidare. Så det har blivit en dag med massa läsning.
 
Läser en bok just nu som är väldigt bra, men den har delar som gör mig gråtfärdig och andra delar som bara gör mig arg. Jag har drygt 100 sidor kvar, så imorgon lär den vara utläst om jag inte fastnar vid datorn nu. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0