28-07-12, L Ö R D A G

Igår kom jag hem vid 23:30, ungefär kanske. Och jag var så himla trött! Skulle ha käkat något men det orkade jag inte så det vara bara bumbs i säng - och jag stensomnade. Okej, inte riktigt, jag somnade väl typ en timme efter att jag kom hem men. Jätteskönt att få sova så - men mitt dumhuvud sov till 11:30 idag, och 11 timmars sömn är lite för mycket. Men nu tänker jag "Skit sak samma, om en timme har jag mina sims och ska hem och installera dessa!" :D
 
Och kan ni fatta hur överlycklig jag var igår eller? Till att börja med gick ajg in i en Teliabutik och pratade med dem ang. en ny telefon och allt sånt där - SIII:an var inte alls så hög månadskostnad på som pappa och jag såg på nätet - så troligen om en månad eller så så blir det en ny lur. :D Sedan nrä jag kom hem till josefine och Martin fick jag spela mitt absoluta favoritspel på telefonen - where's my water! :D Sedan fick jag också spela det på Martins surfplatta. :D
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahaha, jisses så besatt man kan vara av ett litet spel :)

2012-07-28 @ 12:39:57
URL: http://josfinee.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0