27-07-12, F R E D A G

Även den här fredagen blir det fullt upp. Liksom förra ska jag börja med att jobba, och sedan efter det ska jag träffa Sofie inne i stan för att leta present till Fiia (Sofie skulle även kolla massa annat) och i eftermiddag/kväll ska jag träffa Josefine. Dels för att det var längesedan vi träffades och dels för att jag inte får vara hemma ikväll då lillasyster ska ha hem folk. Shit hon börjar ju bli stor..
 
Eftersom jag ska vara borta hela dagen och inte kommer hem förrän någon gång i kväll (hon ville inte ha hem mig innan 23 helst) så måste jag ju ha med mig allt, jacka, extra leggins (har klänning idag), vattenflaska, bok, smink... rubbet. Men det blir nog bra i slutändan - jag menar jag får ju jobba och träffa två underbara vänner. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0