26-07-12, T O R S D A G

Detta med att jobba 3-4 dagar i veckan kan jag helt klart överleva med. Pratade med en kompis här om dagen och under perioden hon gjorde det hade det blivit skit bra! Jag hade lätt kunnat jobba måndag och tisdag, ledig onsdag, sedan jobbat torsdag, fredag, eller måndag till torsdag. Men jag kommer nog itne kunna få allt här i världen. ;)
 
Om en dryg timme ska jag bege mig till jobbet. Bussarna går ju som de gör (efterblivet) och jag vill vara där i tid så jag är säker på att jag hittar och så. Det jobbiga är dock att jag itne har fått något nummer till stället (tänkte ju ine jag på när jag pratade med enhetschefen) så jag kan inte ringa dit om jag går vilsa. :P Men jag har nog ett hum om vart jag ska.
 
Idag jobbar jag till 20:00, vilket betyder att det inte kommer kunna bli någe mer blogga förrän vid 21 idag, men eftersom jag var duktig och gick upp 1,5 timme tidigare, hinner jag nog göra något tidsinställt. :) Let's hope i alla fall. Vädret är underbart idag igen och just nu vill jag egentligen ut till havet - men jag får tänka på att jag får pengar, erfarenhet och meriter av att jobba! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0