24-07-12, T I S D A G

Ha ha! Jag är uppe innan 12! ;) Gick bara en timme över tidan mot vad jag skulle idag. Skulle gått up klockan 10, men mamma kom in vid 11 och berättade vad klockan var - bra Anna! Men bättre sent än aldrig, eller vad säger man?
 
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, har fått megaflipp på min telefon, eller snarare den har fått flipp på mig kanske ? Så snart åker den in i väggen om ingen annan infinnes snarast! Helt sinnes verkligen! Den har inte ens kvar 5mb på internminnet och jag försöker rensa "tillfällig data", men det är fortfarande mindre än 5mb kvar. Vilket betyder att jag inte kan lyssna på musik, jag kan inte hantera mina bilder i galleriet, jag kan inte använda vissa program... Helt sinnes!

Så vad jag skulle ha sagt var att ajg ska väl fjäska med pappa och se i fall han kan följa med mig till en teliabutik för att se vad de har för erbjudanden och så jag kan känna och klämma på lurarna jag funderar på. Det får bli ett eget inlägg om vilka telefoner jag funderar på och varför. :P Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0