23-07-12, M Å N D A G

Missade dörren. Jag missade dörren! När jag förut skulle gå från köket och in till mitt rum missade jag dörren. Detta är helt sanslöst, hur kan jag missa dörren? Det är en stor öppning och väggen är väl typ... 20cm kanske? Och jag träffar vägger istället för dörren. Min sena natt var nog inte så jättebra i alla fall, tur att jag får sova om typ 15 timmar igen då. Haha!
 
Idag står jobb på schemat! Antingen slutar jag 14:15 eller så är det 18:00. Det beror på om jag ska vara vikarie idag eller inte. Och ska jag det blir det mitt första egna pass i eftermiddag. Men vi får la se. Idag är det så ruggigt väder så det gör absolut ingenting att jag ska jobba. Har till och med tagit en stickad kofta på mig, så blir det regnkläder upp på cykeln och iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0