17-07-12, T I S D A G

Sömn är överskattat! Eller det är i alla fall vad jag tror att mitt undermedvetna tycker det. Somnade typ någon gång vid 6-tiden imorse. Det börjar gå tillbaka till den sömnrytm jag hade innan praktiken. Nooooo! Och idag vaknade jag av att telefonen ringde. Ska tillbaka till stället jag varit på arbetsintervju och skrivit på papper och grejer igen. Denna gång gång för att prata om att vara timvikarie som personlig assistent. Ränner där uppe hela tiden ju! Haha
 

Om en stund ska jag och bror åka till tippen och slänga lite skräp och lite så, skulle behöva svänga förbi biblioteket och lämna tillbaka boken. Men jag vetta tusan vad jag ska läsa här näst. :P Har reserverat Sommar i New York, men den skulle inte lämnas tillbaka förrän i september, så är jag i Lund då så kommer jag ändå inte kunna läsa den.
 
Läste Carrie Diaries för ett tag sedan, boken som handlar om SATC-karaktären Carries sista high school year och hur hon hamnar i New York, detta är uppföljaren som handlar om hennes försat tid där. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0