16-07-12, M Å N D A G

Jag är verkligen fast i Babbeldrottningen, har den senaste timmen suttit och läst och jag kan inte sluta. Den är så vansinnigt rolig! Men recention kommer senare! ;) Haha
 
För några dagar sedan städade jag ju mitt rum riktigt grundligt, och jag flyttade över lite grejer från min garderob till klädkammaren. Dessa grejer har nu kommit tillbaka och jag har ingen plats för dem. Varför är de tillbaka? Jo för att väggen mellan badrummet och klädkammaren är nedriven. Var fan ska jag ha mina kläder? Jag lyckades ha det riktigt rent och snyggt här inne när jag hade gjort mer plats åt mina grejer, men nu när klänningarna är tillbaka på rummet och bara ligger på soffan (för att de som sagt inte får plats) så är det omöjligt att hålla det rent.
 
Sedan vet jag inte hur värt det är att införskaffa mig nya förvaringsgrejer, typ som rullådor att ha under sängen där jag kan lägga det som är i soffan, slänga den hemska saken och köpa mig en klädstång, då jag inte har någon aning om i fall jag kommer bo kvar i Göteborg eller om det blir Lund till hösten. Nu har jag ännu mer ångest än vad jag hade inför förta urvalet. Urk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0