13-07-12, F R E D A G

Va någon konsitg anledning har ajg alltid en dålig dag torsdag den 12. Det är så månda som nojar över fredag den 13, men inte jag. Torsdagen med datum 12 är värst. Och det är inte ens så att jag tänker på det.
 
Fick svaren från skolorna igår ju, blev bara reserv. Jag trodde verkligen att jag skulle komma in på någon av GU eller Lund redan vid första antagningen, men icke. 27 plats på GU och 16 plats på Lund, så det är bara att vänta tills 8 augusti. Kände mig så vansinnigt misslyckad igår när jag läste det. Sen blev det inte bättre av att andra saker inte blev som planerade heller. Men jag hade faktiskt inte väntat mig någonting annat.
 
Om någon timme ska jag göra limepaj till imorgon då min käka lillebror fyller år. Hela 19 bast! Det var ju inte längesedan han gick i blöja? Får hoppas det kommer lite mer visdom med det här året (ja, för alla 19-åråiga killar är ju så smarta och mogna...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0