06-06-12, F R E D A G

Sova vore ju dumt har jag hört. Haha, blev ingen sömn förrän vid 4 i natt, sedan hade jag glömt att stänga av det tidiga larmet, så klockan 6 vaknade jag igen. För att sedan vid 8:30 vakna av att telefonen ringde. Dock var det ett bra samtal, för jag har ett jobb till på kroken. It is kind of awsome, men varför kommer allt nu när jag har funderingar på att flytta? :P Men skit sak samma, vi får se hur det går med jobben och vi får se hur det går med skolorna. Det är en vecka kvar tills jag egnetligen kan besämma mig.
 
Nu ser jag på Gordon Ramsay's Kitchen Nightmare och virkar. Än så länge har virkandet lugnat ner mig, så kanske kan de vara mitt sätt att ta det lugnt och bara göra någonting utan att behöva prestera.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0