TV- kvällar

Äntligen börjar det hända lite i rutan! Ikväll börjar en ny säsong av Sveriges Mästerkock, snart börjar Desperate Houswives och Grey's Anatomy igen. Finns det någonting bättre än att bänka sig framför TV:en för att se på ett program man väntat på hela veckan? Jag har visserligen tittat mycket på serier över nätet, typ som nu - Buffy the Vampire Slayer, efter det blir det Angel och jag har även sett på den nya serien One upon a Time. Men det är någonting speciellt med de programmet man följer, vecka efter vecka och bar längtar efter. Nu ska jag slänga in lite disk i diskmaskinen, gör i ordning lite te och bänka mig i Soffan i väntan på Sverigen Mästerkock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0