Today!

Vad i hela... Skrev ett inlägg förut idag som skulle vara tidsinställt  och handlade om detta med provocerande bloggare - men det ville visst inte fungera. Inte ligger det på utkast heller. Wierd!

Var i vilket fall som helst helt jätteslut när jag kom hem, och kände bara för att lägga mig i sängen och tuppa av. Men icke! Det blev en liten visit till kyrkan där det blev tårta (var en som fyllde år) och typ winerbröd (stavas det så?). Och nu känner jag mig bara matt, har ont i hela kroppen efter gårdagens träning och dagen arbete. Det är mycket upp och ner på huk på förskolorna, så man kommer ner till barnens nivå. Jaja! Får se om jag lyckas formulera mig lika bra imorgon om våra kära bloggare. Nu ska jag se på gårdagens avsnitt av Sveriges mästerkock! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0