Nyfärgat

Som jag berättade i morse skulle jag ju vara färgmodell åt en kompis till min syster. Ingenting jag ångrar! :D Kära Amanda färgade mitt hår jättebra! Får tyvärr inte till någon efter bild då det var lite bråttom efteråt (vilken nu i efterhand hade varit värt att vara ännu senare till). Men det får bli en före och efterbild nästa vecka då hon ska klippa mig. Så ni får se allt på en och samma gång då. ;)

Så påväg till detta "viktiga" möte ringer de från vikarien.se, där jag är inskriven som vikarie så klart, och frågar om jag kan jobba imorgon. Självklart kan en väldigt upptagen och fullspäckad tjej som jag det. ;) haha! Så imorgon blir det en lång dag tillsammans med små barnd på förskolan en liten bit härifrån. mellan 9:30 och 16:00. Ska bli så skönt att göra någonting! Och jag har fått höra av en bekant att de behöver mycket vikarier här så att jag antagligen kommer få jobba mycket. Det har jag absolut ingenting emot! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0