More nattbabbel

Somnade ifrån boken. inte för att det var dålig utan för att jag var trött. Läste typ 80 sidor sedan smock! Slocknade jag, i ett par timmar och ja... ni vet resten av storyn. Jag vaknade och kunde sedan inte somna om.

Har under de här timmarna jag varit vaken kommit fram till en del. Ingenting jag kommer vilja dela av mig av här - vet inte vilka som läser. Men det finns en speciellt grej jag ska lägga bakom mig då jag insett att det inte kommer bli bra i slutändan. Det är en som vet om det, eller hon kommer i alla fall veta om det imorgon när hon gått upp. Så det kommer lösa ig allt detta, så småning om

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det kommer lösa sig gumman :) Bara att skicka iväg ett sms, plinga mig i chatten på fb eller ringa så kommer jag springandes på min vita häst!

2012-01-10 @ 18:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0