Lip butter

Den här vintern har varit helt katastrofal, eller ja - mina läppar har varit helt katastrofala. Torra, nariga och spruckna. Det var många år sedan de kändes så här - och då har jag inte ens hånglat någonting den här vintern. Eller jah, en gång kanske det hände men... ;) haha

I alla fall! Var ju i stan med tjejorna idag, och efter att Emma skulle hemåt gick jag och Josefine en liten sväng på Åhlens, där jag hittade ett lip butter. Någon som använt det? Känns ju lite som att att lip butter är samma sak som body butter, så jag köpte ett. Tänkte at jag skulle börja med att ta det 2-3 gånger om dagen kanske. Så får vi se. Har tagit på den två gånger nu och det känns som att det sjunker in ordentligt i läpparna, men vi får se när jag använt det lite. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0