Jag dör!! xD

Som ni vet håller jag just nu på att se på Buffy the Vampire Slayer. Och ibland kan jag inte sluta garva åt vissa scener. Och den scenen jag tänker på just nu är en sexscen, de filmar hela "förspelet" och början av själva akten. Han trycker upp henne mot väggen och hon blir tokig och ser ut att ha det väldigt skönt. Det första frågetecknet är dock att de båda har tighta jeans på sig och man har aldrig fått se dem knäppa upp byxorna då hon hela tiden har änderna runt hans nacke och han har händerna på väggen han trycker upp henne mot.

Sedan i början av nästa avsnitt vaknar de båda upp nakena, no big deal. Tills hon tar på sig. Då har hon helt plötsligt en tight långkjol på sig. Haha, Jisses vilka missar man kan göra ibland. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0