Helgen

Ja, som ni vet var jag med Sofie i fredags. Så vad gjorde vi? Jo - Vi skulle fixa en överraskningsdejt åt två av våra vänner. Så vi köpte mat och städade lägenheten och grejer. Och lyckat vart det. De blev jätteglada nrä de såg vad vi fixat (Observera att det var jag, Sofie och Tilda som fixade det. Tilda hjälpte till under lördagen). Och fredagseftermiddagen avslutades med sushi (riktigt gd sådan) och chips vid TV:en.


Lördagen var det kickoff med Friskis, sedan på kvällen var jag med Sofie, Tilda och lillasyster och tjötade och göttade oss! Übermöjsigt! Söndsagen - vad hände då? Jo, jag var på IKEA med Sofie (som sov hos mig lördag till söndag) sedan hade lillasyster handbollsmatch och efter det begav jag mig hem till Emelie och sulle hjälpa henne packa. men så mycket packning blev det inte. oopsie. Hahaha!

Nu ska jag bege mig till Tilda, vi ska gå ut och gå så får vi se vad resten av dagen bjuder på. Bye bye! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0