Ego Girl - Carolina Gynning

Har egentligen aldrig gillat den bruden, menm å andra sidan har jag inte haft någonting emot henne heller. För mig har hon bara varit en av de här dockhussåpa-kändisarna som jag inte orkat lägga energi på. Detta trots att hon är en väldigt framgångsrik kvinna.

Men igår hade jag, Tilda och hennes pappa en väldigt intressant pratstund om i stort sätt allt mellan himmel och jord. Där bland hon och hennes bok. Tilda har läst den och tycker om den är bra, vilket lockade mig. Är ordentligt sugen på att läsa Ego Girl till att bröja med, så får vi se vad jag tycker, om det kan vara så att jag vill läsa uppföljaren med. Någon som läst den och har någonting att tycka om den? :)



Kommentarer
Postat av: Veronica

Har lästen och den va faktiskt helt ok.

2012-01-17 @ 21:58:05
URL: http://veronicasoderstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0