Dumma fot!

Som jag berättade förut var jag ute och gick igår. En jättemysig promenad på dryga två timmar. Nackdelen var dock att jag inte räknade med en promenad när jag åkte in till stan, så jag hade inte de bästa skorna att gå långt i. Jag klagar inte, det var helt klart en underbar början på det här året, men det ledde till en stor blåsa på min högerfot.

Har försökt att inte trycka så mycket på den idag när jag gått, men nu har den spruckit och jag har en jättekrater i foten. Haha! Hade jag inte haft en sån avsky för fötter och vetat att det är fler som har det, hade jag lagt upp en bild så hade ni fått se, men icke. Tänker inte plåga er med det! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0