Beslutsångest

Efter drygt ett halvårs väntan har äntligen boken kommit! Rivaler ur deluxserien. Läste boken Delux av Anna Godbersen i somras och jag föll för boken. Det blev för mig en självklarhet att läsa de tre uppföljarna. Enda problemet var att den inte fanns på biblioteket, eller jah, det var någon som lånat den och låtit bli att lämna in den. 28/8 skulle h*n lämnat in den, idag fick jag ett mejl om att jag kunde hämta den.

Som jag nämnde tidigare håller jag på att läsa Bedragen. Helst ac allt vill jag bara kasta den och börja på Rivaler, men jag måste ju läsa ut den. Samtidigt som jag vill börja med den nu, nu NU! Men att läsa båda samtidigt.. nej tack! Vet hur hemskt det var att läsa böcker parallelt från när jag läste svenska. Ska läsa nu, ska läsa imorgon och sedan ta med Bedragen på lägret. Har som mål att ha läst mycket mer än hälften på måndag. Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0