31-01-12, T I S D A G

Januaris sista dag, en månda mindre till jordens undergång. Haha nej men! Hoppas jag inte skrämmer upp någon som faktiskt tror på det - jag tror inte ett ögonblick på att jorden ska gå under år 2012, varför? För det första - varfrö i hela friden skulle jorden välja att gå under just i år? datum som "12-12-12" har funnits tidigare, typ 12/12-1912 (även om det inte är jorden undergång som ska ske 12-12-12), för det andra så har några forskare hittat skrifter som Mayaindianerna skrivit (dessa som förutspår att de sker 21-12-12) och beskriver tiden efter 2012. Och för det tredje, hur många är det inte som planerat jordens undergång och räknat fel? Hallå, bara förra året skulle den gå under typ tre gånger. Haha! Men, men

Idag blir det till att umgås med Emelie! Var över en vecka sedan jag träffade henne nu - icke bra, icke bra! Men så är det när man fått jobba vissa dagar. Dock försov jag mig, så jag ska bege mig nu. Hoppas ni får en bra dag! :D

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja det känns sorgligt att folk är så rädda för det där. I Australien jobbade jag med en kille som helt plötsligt började yra om 2012, sedan tog han livet av sig. Helt sjukt.

2012-01-31 @ 11:54:23
URL: http://spiritseal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0