30-01-12, M Å N D A G

Hadet ju tänkt städa i lördags, blev det av tro? Nej, klart det inte blev - istället blev det en spontan (för min del i alla fall) utgång tillsammans med lite folk från kyrkan. Riktigt roligt faktiskt. Jag är inte den som brukar tycka att det är kul att sitta på en krog och bara dricka, men när vi varpå Charlies Änglar här i stan så var det faktiskt riktigt kul! Det måste vi göra om!

Vilket fall som helst så var jag alldeles för bakis igår för att jag kände att jag orkade blogga.Det var längesedan ajg var så bakis som igår, hmm.. Men vilket fall som helst så var det roligt! Dock måste jag städa idag istället. Haha! Det ser värre ut idag än vad det gjorde i lördags när jag åkte hemifrån. Damnit! Haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0