25-01-12, O N S D A G

Kanske lyckas jag vända tillbaka på dygnet snart ändå! Idag vaknade jag ganska utvilad 09:10 och har varit uppe sedan dess. Mamma försökter förut argumentera mot mig om att jag vaknade senare (typ vid 11 som jag tidigast brukar) men så såg hon på klockan och såg att den inte ens var 10. Haha, in her face. ;) Älskar dig mamma!

Skulle ju klippt mig idag, men det blir ändrade planer - Amanda har blivit lite krasslig, så vi tar det i nästa vecka istället. Dock blir det inte en tråkig hemmadag för det! Ska först åka och handla med mamma, sedan bär det av till stora staden för att träffa Emma och eventuellt Josefine. Så blir det lite sushi (om de inte bangar i sista sekund) och prat. Ska bli askul! :D

Men nu ska jag klä på mig! Blir nog ett inlägg till senare innan jag åker in till stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0