23-01-12, M Å N D A G

Trots att klockan bara är 13:50 så har jag fått en del gjort idag! vaknade av mig själv innan klockan hann bli 11., helskönt att vakna av sig själv! Men kort efter att jag vaknade begav jag mig till biblioteket för att lämna tillbaka Bedragen. Så nu behöver jag inte tänka på den mer, sedan hjälpte jag till att städa lite här hemma.

Nu ska jag fixa mig någonting litet att äta, blir nog bara makaroner och falukorv eller något. Orkar inte göra någonting mer avancerat nu. Efter det vet jag inte om jag ska lägga mig och läsa lite eller om jag ska se på Angel, avslutade Buffy igår, och som vanligt när jag slutar med serier är det lite separationsångest. Speciellt när det är så pass många säsonger som på Buffy, fem säsonger och 22 avsnitt i varje. Det är ganska många avsnitt! :P Haha

Men nu blir det i alla fall Angel som bara är på fem säsonger. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0