19-01-12, T O R S D A G

Även idag består dagen av jobb! ;D För ett år sedan trodde jag aldrig att jag kunde bli så här glad av att behöva slita lite. Haha! Men det är jag i alla fall, och om 1,5 timme ska jag ner till förskolan jag ska vara på idag. Den är dock mycket större än den jag var på igår, så vi får se om jag hittar. ;) Haha!

Funderar på om jag ska göra en budget på mina inköp och grejer. Känner att jag behöver få ordning på min ekonomi. Men det är ju så himla tråkigt och jobbigt att se hur mycket man faktiskt gör slut på. :P Tror verkligen det är sånt här som gör att folk hamnar i program som Lyxfällan. Men så ska man ju ha tid med det med. :P hahah! Nej får ta och göra det senare. Nu ska jag testa att ringa en eventuell praktikplats igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0