18-01-12, O N S D A G

Hade tänkt börja inlägget med "Detta är inte den musik jag egentligen brukar lyssna på". Men så tänkte jag efter lite grann när jag skrivit det - Vadå inte brukar lyssna på? De senaste två åren har min musiksmak ändrats så något så fruktansvärt jämfört med vad jag lyssnade på under gymnasiet. Trots att jag redan då började ändra lite smått, så hade jag aldrig kunnat drömma om att jag då skulle sjunga med i Den svenska björnstammen, Kapten röd, Maskinen eller Ansiktet. Ännu mindre trodde jag att jag skulle lyssna på Justin Bieber. Men undrens tid är fortfarande här. ;) Vill bara dela med mig av de fem låtar jag lyssnat sönder på de senaste 48 timmarna. Den jag är mest förvånad över är helt klart Äckligt med Ansiktet. När jag för första gången hörde den i lördags kunde jag inget annat än garva, men jag gillar gunget i den. Haha. Nog med text - här kommer musiken! ;)




Krossa alla fönster - Maskinen


Ju mer dom spottar - Kapten röd


1 000 000 nollor - Kapten röd


Vart jag mig i världen vänder - Den svenska björnstammen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0