13-01-12, F R E D A G

Gissa hur mycket sömn det blivit för mig i natt?! :D Nada! Haha, men det gör inte mig någonting, än. Förhoppningsvis kommer jag i säng någorlunda i tid i natt och sedan ska jag verkligen försöka komma upp i tid imorgon. Får typ lägga mobilen på sminkhyllan eller något. :P Men ja, klockan börjar närma sig 8 och jag har gjort mig i ordning (bara håret kvar) och ätit frukost. Strax ska jag hämta mig lite kaffe, det kommer jag behöva idag, eller cola. Cola hade varit gott. Men i alla fall!

Så om tre timmar ska jag ta bussen in till stora staden, först för att möta upp Josefine, och sedan bege mig hem till Sofie för att umgås med henne. Kommer blir väldigt kul! Tror inte hon och jag gjort någonting själva sedan innan hon åkte till USA, och innan hon åkte dit var vi inte de tightaste vännerna. Men allt sånt gammalt groll är löst nu. Så det kommer blir jättekul och trevligt idag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0